משנים את מראה הקורונה בסטייל

יסכימו איתי רובכן או אולי אפילו כולכן, כי שגרת הטיפוח בימי הסגר הייתה די בינונית (במקרה הטוב), בכל בוקר (וגם באמצע הלילה) כשהייתי מביטה בראי, הייתי מתחננת שהתקופה הזו כבר תסתיים. השיער נראה מוזנח, עור הפנים דרוש רענון ותחזוק ושלא נדבר על הגבות והשפם.

כל "היופי" הזה שהוענק לנו מהטבע גרם לי להרגיש מוזנחת במיוחד, למזלי בדיוק קיבלתי הודעה מזאב לוין בעל סלון היופי הכי סטייל בתל אביב שהודיע לי שדלתות הסלון נפתחו. אני כבר דמיינתי עצמי רצה אליו, יחפה, עם פיג'מה מלוכלכת בכתמי שוקולד, עם שיער שומני ומבולגן ועם גבות מסורקות עד לקוקו שנאסף יחד עם הפוני שכבר מזמן לא פוני.

האמת היא שבמציאות- הייתי עם נעליים..

סלון היופי של זאב לוין הוא מתחם ביוטי באמצע תל אביב העונה על כל צרכי האישה, זאב לוין וצוות מעצבי השיער,  מהמובילים בתחום עם סטנדרטים בינלאומיים, ידע, מקצועיות, חדשנות בתחום עיצוב השיער. 

סלון היופי של זאב לוין מעניק מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים שונים וחדשניים תוך שימוש במכשור מתקדם, עם מקצועיות בלתי מתפשרת, יחס אישי, טיפול מהיר ואיכותי.

בסלון של זאב לוין טוטאל לוק לנשים המקבלות מענה לצרכי ביוטי, ויכולות ליהנות מיום כיף והכל במקום אחד.

בסלון היופי של זאב לוין תוכלי ליהנות ולהתפנק ממגוון טיפולים, עיצוב שיער, מניקור פדיקור, הסרת שיער בלייזר, במיקום מרכזי בלב תל אביב., רח' טרומפלדור 14 תל אביב, טלפון 03-5102122

צילום שי סבג

כתיבת תגובה